Έρευνες Αγοράς
Θέλετε να δείτε την επιχείρησή σας όπως τη βλέπουν και οι πελάτες σας, να αξιολογήσετε μια ορισμένη πτυχή της επιχείρησής σας ή να πάρετε μια γενικότερη εικόνα της εμπειρίας των πελατών σας;
Οι έρευνες αγοράς μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα, να αξιολογήσουν τις τάσεις της αγοράς ή τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Οι έρευνες αγοράς μπορούν να δώσουν απαντήσεις στα ερωτήματα, να αξιολογήσουν τις τάσεις της αγοράς ή τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
Η ΤΑΛΑΝΤΟΝ είναι σε θέση να υλοποιήσει αποτελεσματικά έρευνες διαφόρων τύπων έχοντας σημαντική εμπειρία σε παρόμοια έργα.
Τομείς Ερευνών
Η υπηρεσία αυτή είναι πλήρως σχεδιασμένη ειδικά για να αξιολογεί την απόδοση της επιχείρησής σας σε διάφορους βασικούς τομείς:
- Εμφάνιση καταστήματος
- Τηλεφωνικές διαδικασίες
- Εξυπηρέτηση πελατών
- Γνώση προϊόντος
- Ανταγωνιστικότητα
- Βασικές πολιτικές και διαδικασίες
- Δοκιμές νέων προϊόντων
- Έλεγχος ραφιού και προϊόντων
Πλεονεκτήματα
Το Τμήμα των Ερευνητών, αποτελείται από έμπειρα στελέχη και παρέχει:
- Εξειδικευμένες υπηρεσίες
- Λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες σας
- Μεγάλο βαθμός ευελιξίας
- Άμεση ανταπόκριση
Ενδεικτικά Έργα Ερευνών
Έρευνες αγοράς θεμάτων λιανικής (Ελλάδα) όπως:
- Global Score Merchandising Audit© System (Global Team NY) (π.χ. Coca Cola, αναψυκτικά, κλπ.)
- Έρευνες σταθερής και κινητής τηλεφωνίας (π.χ. COSMOTE, OTE)
- Έρευνες τιμών (π.χ. ποτά, γαλακτοκομικά προϊόντα, αναψυκτικά, κλπ.)
- Έρευνες αριθμητικής και σταθμισμένης διανομής (π.χ. MYTHOS, Coca Cola, TSAKIRIS)
- Έρευνες Mystery Shopping (π.χ. EKO, CARREFOUR, ZEWA)
- Έρευνες συμπεριφοράς καταναλωτή (συζήτηση με καταναλωτές, ερωτηματολόγια, κλπ.) (π.χ. BIC, ZEWA, Danone, κλπ.)
Έρευνες αγοράς και ανάλυση επιστημονικών θεμάτων:
- POCEMON (Αγγλία – Αυστρία) (Point-Of-Care MONitoring and DIagnostics for Autoimmune Diseases)
- PERFORM (Ελλάδα και άλλες Ευρωπαϊκές χώρες) (A soPhisticatEd multi-paRametric system FOR the continuous effective assessment and Monitoring of motor status in Parkinson’s disease and other neurodegenerative diseases)
Έρευνες αγοράς σε άλλες χώρες:
- Every Outlet Surveys (FYROM, Αλβανία)
- Έρευνα Ευκαιριών στα κανάλια λιανικής (Σερβία, Βουλγαρία)
- Ανάπτυξη υπηρεσιών έρευνας αγοράς, πωλήσεων, merchandising και promotion (Κύπρος)
Ενδεικτικοί Πελάτες
Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.